Confirmarea comenzii

Confirmarea prealabilă automatizată pe care o primeşte Clientul în urma unei comenzi nu înseamnă încheierea contractului cu Clientul. Aşadar, contractul între High End Audio SRL şi Client se consideră încheiat şi produce efecte numai în momentul semnării după caz a facturii sau a documentului de livrare (AWB) de către client. În cazul în care vânzarea s-a făcut cu interacţiunea directă dintre client sau orice reprezentant împuternicit de acesta şi angajaţii High End Audio SRL, lucru dovedit prin semnarea facturii, Contractul încheiat cu clientul nu se considera Contract la Distanţă şi nu intră sub incidenţa OG 34/2014. În cazul în care un produs devine temporar indisponibil întrucât furnizorul nu-l poate pune la dispoziţia High End Audio SRL într-un termen rezonabil, acesta din urmă va anunţa Clientul cu privire la indisponibilitatea produsului, Clientul având opţiunea de a alege între a aştepta ca produsul să redevină dispobibil sau să anuleze comanda pentru produsul respectiv.

 

 Returnarea produselor

Consumatorul (persoana fizică) are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă (ce presupune livrarea produsului printr-o firmă de curierat), în termen de 14 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data recepţiei bunului de la curier.

În cazul produselor achiztionate în sistem de rate cu sau fără dobânda returnarea sumelor plătite nu se va face cash şi nici prin transfer bancar. În astfel de situaţii produsul se returnează magazinului, iar pentru restituirea contravalorii acestuia se face o cerere scrisă adresată băncii creditoare care după verificarea îndeplinirii condiţiilor de returnare va putea anula tranzacţia iniţială. Potrivit OG 34/2014, în cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator, High End Audio SRL are obligaţia să ramburseze sumele plătite de Client fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către Clientul persoană fizică. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Prin excepţie, următoarele categorii de produse nu pot face obiectul denunţării unilaterale în termenul de 14 zile: produsele al căror ambalaj original este incomplet sau a căror etichete au fost deteriorate; consumabile (ex: kit-uri de curatare, perii).

 

Garanţie şi Retur

Toate produsele afişate pe situl www.highendaudio.ro beneficiază de garanţie pe o perioadă expres determinată. Unele produse pot avea termene diferite de garanţie pentru anumite componente ale produsului. (ex: adaptoareș conectori). Produsul defect trebuie prezentat pentru a fi reparat împreună cu certificatul de garanţie şi factura (atunci când garanţia este acordată de către producător) precum şi un ambalaj adecvat pentru transport; Clientul înţelege faptul că producătorul/importatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru defectele generate de o terţă parte sau de către Client (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, deterioarea produsului la transport sau din lipsa ambalării corespunzătoare de către Client etc). Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garanţiei; Produsele defectate din cauza utilizării necorespunzătoare sau a folosirii acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza intervenţiilor asupra lor de către persoane neautorizate nu fac obiectul garanţiei. Clientul are dreptul să ceară fie repararea produsului, fie înlocuirea acestuia, fie reducerea corespunzătoare a preţului ori rezoluţiunea contractului, în condiţiile legii şi ale prezentului certificat. Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de garanţie va fi rezolvată într-o perioda rezonabilă de timp, de 15 zile calendaristice, Termenul de garanţie al produsului se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţionare. Prelungirea termenului de garanţie se va înscrie în certificatul de garanţie de către unitatea autorizată de service.

Transport

Produsele peste 300 RON beneficiază de transport gratuit în aria de acoperire a curierului.

Pentru comenzile sub 300 RON costul de transport este de 15 RON.

Pentru livrări în afara ariei de acoperire se percepe un tarif de 1 RON/km. Lista cu localităţi: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf

High End Audio SRL prin site-ul highendaudio.ro nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziţia High End Audio SRL de către reprezentanţii fiecărei mărci. Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

 

Politica de confidenţialitate

High End Audio SRL  respecta legile în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, www.highendaudio.ro şi High End Audio SRL au obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este: servicii de comunicaţii electronice şi reclamă, marketing şi publicitate.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoana vizată ( persoana de la care se colectează datele), acestea fiind necesare în scopul stabilirii contactului cu clienţii, în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcţionarea site-ului şi în scopul îndeplinirii la timp şi cu operativitate a livrării comenzilor, precum şi în scopuri de comerţ on-line.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor* printr-o cerere scrisă, datată şi semnată la High End Audio SRL, str. BRAZILIEI 24A, S1, CP 011783, BUCUREȘTI.

De asemenea refuzul dvs. expres de prelucrare a datelor personale care vă privesc, va duce la încetarea oricăror prelucrări de date cu caracter personal în ceea ce vă priveşte. www.highendaudio.ro  face toate eforturile pentru protejarea informaţiilor dumneavoastră în timpul transmiterii acestora intre computerul dumneavoastră şi server-ul nostru, prin folosirea de certificare SSL (Secure Sockets Layer).

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

În momentul efectuării unei comenzi on line, Clientul declară că a luat cunoştinţă şi este întru totul de acord cu cele menţionate mai sus.

 

Drepturi de autor

High End Audio SRL  deţine drepturile de autor sau a primit drepturile de utilizare pentru toate materialele text sau grafică publicate pe site-ul highendaudio.ro. În cazul în care vreţi să reclamaţi folosirea unor materiale folosite în site-ul highendaudio.ro pentru care acesta nu are drepturi de autor vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la info [at] highendaudio [punct] ro

 

Conciliere

Dacă aveţi probleme sau nemulţumiri legate de colaborarea cu highendaudio.ro vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la info [at] highendaudio [punct] ro în care să ne relataţi situaţia, iar în cel mai scurt timp o persoană din conducerea firmei vă va contacta pentru o conciliere.